söndag, september 18, 2005

Match mot minkarna

Idag är det matchdags för IFK igen och minkarna står för motståndet på Strandvallen. IFK:s trupp får klara sig utan Santos, Whass och Jönsson. De två första är ju avstängda efter matchen mot Ljungskile. Det är konstigt hur man fungerar, men när jag fick sms igår om att BP förlorat mot Frölunda började ett litet svagt hopp att spira. Det kanske inte är kört ändå. Matchresultaten idag får jag följa via sms från maken, eftersom jag sitter på tåget. Jag vill att Öster ska vinna mot Gais och att Väsby slår Ljungskile. Men inte minst att IFK vinner mot Mjällby. Ska det vara så svårt?

Nu ska jag ta och äta frukost. Bor på Freys i Stockholm och deras frukostbuffé är alltid god. Kl.9 börjar ombudsmanna- och distriktsordförandekonferensen.

1 kommentar:

Jonny sa...

Ja, visst är det märkligt att det där hoppet aldrig verkar slockna helt...

Go Peking!