torsdag, februari 12, 2015

Skrattar gott

Igår kväll fick jag ett sms från min kollega kommunalrådet Andreas Sturesson som ville tipsa om de 21 sexigaste dansbandsbilderna. Jag klickade på länken och fick se "Sture Bults" på tredje plats. Hahaha. Hur den fejkade bilden kunde hamna på den listan var för mig en gåta. Men jag blev dock snabbt påmind om att jag hade en bloggpost i januari 2006 med just den bilden. Oj! Kunde dock inte sluta att skratta. Och skrattar gör jag idag också. För historien rullar vidare...


Idag har Jönköpings-Posten uppmärksammat den fejkade bilden med kommunalrådet och drar på med rubriken "KD-topp uthängd som dansbandsmusiker".  Och Lajkat erkänner sin miss.


Kristdemokraterna har en potential att dra nya väljare inom dansbandsvärlden och vill ju avskaffa dansbandsmomsen. Så, varför inte satsa direkt på  Dansgalan i Jönköping inom kort?;-)

Inga kommentarer: