fredag, juni 28, 2013

Almedalen nästa

Imorgon bär det av till Almedalen. Har inte varit där på två år. Jag kommer att medverka i ett panelsamtal om cancervård, gå på intressanta och lärorika seminarium, mingla, möta intressanta personer och organisationer, lyssna på Hägglunds tal och förhoppningsvis hinna ta ett dopp. Kanske en saffransglass också.

Jag kommer att vara i Almedalen lördag till onsdag morgon. Det blir intensiva dagar, har ett schema timma för timma. Vill ju hinna med så mycket som möjligt den tid jag är där. Ämnena för mina dagar är allt från läkemedel till cancervård, ADHD och innovationsupphandlingar. Ser fram emot givande möten och lärorika seminarier.

Ikväll har de mer fåfänga förberedelserna gjorts. Typ stryka, skyla de grå och fixa naglar. Väskan är packad och imorgon bär det av mot Oskarshamn och färjan till Visby. Ska försöka hinna uppdatera bloggen från Visby.

Du vet väl om att du kan följa mig på
Facebook: www.facebook.com/miafrisk.KD
Twitter: www.twitter.com/miafrisk
och på Instagram heter jag friskmia

Inga kommentarer: