fredag, september 16, 2011

Bloggfunderingar

Det har varit lite si och så med mitt bloggande ett tag. Det har liksom inte funnits inspiration, ro eller tid. Sen har jag känt mig lite begränsad i vad jag kan blogga om som landstingsråd. Varför vet jag inte. Jag är ju samma person idag som när jag valdes i november. Jag har aldrig haft någon ambition att ha en rent politisk blogg, utan en blogg som speglar mig och mina intressen. En blogg som handlar om allt ifrån politik till fotboll och trädgård. Men kan man skriva om nästan vad som helst som landstingsråd utan att uppfattas som oseriös? Ja, det är några av de frågor som jag funderar på kring mitt bloggande. Funderar även på om twitter och facebook har ersatt en del av det som jag bloggade om tidigare?

Idag har jag fått lite inspiration, så här kommer ett par inlägg på raken;-)

Inga kommentarer: