måndag, maj 13, 2013

Laddar för dagar på resande fot

Ibland händer allt på samma gång. För min del börjar två intensiva, roliga och intressanta veckor nu som ska ta mig till följande platser; Stockholm, Paris, Sicilien, Västervik, Stockholm och Värnamo. Det handlar om panelsamtal om nya läkemedel, AER Generalförsamling, tjejresa, internat med Regionsjukvårdsnämnden, vårdval, arbetsgrupp hälso- och sjukvård och så slutligen gruppmöte.

Det krävs lite planering och logistik för att allt ska fungera. Packningen och handlingarna har jag koll på. Sen får jag hålla tummarna för att tåg och flyg går som det ska.

Men idag är det en "vanlig" kanslidag med måndagsmöte med den politiska ledningen och ikväll ska det sista strykas. Trodde jag skulle hinna strykningen igår, men vi upptäckte att katten pissat i en av garderoberna. En del kläder, väskor och skor fick kastas och resten klarar sig nog med en tvätt. Inte kul alls!

Inga kommentarer: