fredag, januari 27, 2012

På väg till Västerås

Sitter i bussen som tar oss till Kristdemokraternas kommun- och landstingsdagar och extra riksting i Västerås. Ser fram emot att träffa vänner och kollegor från hela landet och ta del av bra seminarier.

Jag hoppas att morgondagens extra riksting blir ett avstamp som gör att partiet kan lägga allt engagemang på att föra ut kristdemokratisk politik. Det har varit en jobbig och sorglig höst/vinter. Jag kommer att lägga min röst på Göran Hägglund. Jag anser att det är han som är bäst lämpad att leda Kristdemokraterna till nya framgångar.

Jag är lite asocial på bussen och sitter för mig själv med Håkan Hellström i lurarna. Livekonserten från Way Out West är helt underbar. Energi och kärlek. Jag blir lika fånigt rörd varje gång jag hör "Ramlar". Lyssna själv! Det är mäktigt. http://open.spotify.com/track/0P6GCzJ3BsXSQLTkMFTNSB

Inga kommentarer: