fredag, december 25, 2009

Släktturné

Hemma igen efter ett besök hemmavid. Det kunde ha blivit lite längre, men vi hade ingen som kunde kolla till marsvinen.

Julaftonen firade vi hemma hos mina föräldrar i Bruket och det var som vanligt mycket med god mat och trevligt. Ett extra plus är när man får möjlighet att gosa med bebisar och på julaftonen fanns det två små tjejer att gosa med, min systerdotter Thea och min kusin Cecilia. Så mysigt! Det är inte heller varje år som man får njuta av en vit jul. Saknade morbror Micke.
Juldagen blev en riktig släktturné med besök hos lilla farmor, svärmor och så svärfar. Vi har verkligen ätit gott i dagarna två. Imorgon får det bli ett pass på gymmet;-)
Hemresan var mindre trevlig med snö och halt väglag. Jag gillar inte att köra bil när det är så. Jag blir sur och öm i armarna. Väl hemma, var det skönt att krypa ner i ett härligt skumbad. Juldagen avslutar jag med att somna till Marcus Birro i Karlavagnen. Tryggt och skönt.
God fortsättning!

Inga kommentarer: