fredag, november 18, 2011

LYCKA!

Jag har fått tillbaka min handväska!

Igår fick jag tillbaka min handväska som jag glömde på ett tåg i slutet av oktober. Det tog sin lilla tid, men jag är riktigt glad nu och allt fanns kvar i den. Allra gladast är jag faktiskt över att ha fått tillbaka själva väskan, för den har jag fått ärva av farmor.

Ärligt talat har det varit lite krångligt en tid utan leg, bankkort och nycklar. Men det har gått. Men vad smidigt det är när allt fungerar som det ska igen. Hämtade förresten ut mitt nya pass idag. Det är mitt tredje pass för i år. Först fick jag skaffa ett "akutpass" och det ersattes i slutet av juli och fick spärras i oktober när jag glömt väskan. Polisen som utfärdade mitt nya pass bad mig att vara mer försiktig...

1 kommentar:

Steve sa...

Det är nåt fel när orden "fantastiskt" och "otroligt" är de som först dyker upp. Samtidigt inger det hopp.