lördag, september 29, 2007

På väg hem

Sitter på tåget på väg hem till Tenhult. Ska bli skönt att komma hem. Finns dock stor risk för att jag somnar tidigt...

Gårdagskvällen hemma hos Hannah & Andreas var väldigt trevlig. Det bjöds på trerätters. Vilken lyx! Recepten på pastan och dessserten med hjortronglass kommer när recepten mejlats över. Otroligt gott! Det blev mycket prat och skratt. Kom dock i säng några timmar senare än jag hade tänkt mig. Men så kan det bli i goda vänners sällskap.

Idag har partiets arbetsgrupp för ungdomars uppväxtvillkor träffats för arbete. Intressanta och givande diskussioner och det känns som att vi kan komma med ett par kloka förslag som kan förbättra ungdomars uppväxtvillkor. Det är ett stort område att greppa över, men de avgränsningar vi har gjort känns rätt. Det är fokus på fyra områden, vilka presenteras den 19 oktober på ett seminarium i samband med partifullmäktige.

Nu stänger jag av datorn och fortsätter med "Madame Terror". Denna Guilloubok är lite seg att ta sig in i. Eller beror det på att jag är för trött?

Inga kommentarer: