fredag, september 28, 2007

Vad bjuds det på i Midsommarkransen?

Befinner mig åter i huvudstaden. Denna dag har ägnats åt partiets arbetsgrupp som ska se över nomineringsarbetet inför och efter val. Det är ju klart att något måste ske om vi ska komma till rätta med snedfördelningen vad gäller åldersstruktur, könsfördelning och representation av invandrare. Hoppas att vårt arbete kan leda till en förbättring. Hur som helst är det ett intressant och viktigt arbete.

Idag fyller maken år. Vi firade lite igår, han firas med tårta av sönerna idag och imorgonkväll får jag fira honom när jag kommer hem från Stockholm. Har köpt en liten present som jag tror att han kommer att uppskatta. Grattis!

Kvällen kommer jag att tillbringa hemma hos Hannah och Andreas. Andreas är en duktig kock och det ska bli spännande att se vad som dukas fram. Jag har fått frågor via sms om jag äter det eller det. Så lite nyfiken är jag allt. Garanterat gott lär det vara. En fredagskväll med goda vänner och god mat är alltid trevligt. Även om jag har lite dåligt samvete för att maken får fira sin födelsedag i ensamhet...

Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: