fredag, augusti 20, 2010

Kostsamt att kampanja på marknader

Valtider är marknadstider. Finns risk att det blir dyrt för mig att kampanja på marknader, iallafall om H är med;-) Idag har jag varit på Bodafors marknad och kampanjat tillsammans med kristdemokrater från Nässjö. Kul!

Dagens marknadsfynd: inlagd gurka, jordgubbssylt, blåbärssaft, blommor, hemkokt godis och två halsband.

När solen skiner får man passa på att fixa lite med trädgården. Går ju inte an att det ser ovårdat ut när personvalsaffischerna snart kommer upp. Givetvis hade jag kampanjtröjan på mig när jag donade ute;-)

Nu är det dags att förbereda morgondagens valaktiviteter. Nässjö och Eksjö ska besökas.
Är vid Kristdemokraternas valstuga i Nässjö kl.10-11.15 och på torget i Eksjö kl.11.45-13. Vi kanske se där!

Inga kommentarer: