torsdag, januari 04, 2007

Som i vacuum

Känns som jag är i ett vacuum just nu. Och då menar jag mitt nya "jobb" som landstingspolitiker. Terminens arbete har inte riktigt kommit igång. Känner mig rastlös när jag inte kan bocka av att jag har producerat något. Märklig känsla. Iofs har jag inte fått mitt rum eller dator ännu om det kan tas som ursäkt. Dock har jag ett eget telefonnummer, men det är kopplat till telefonen i det rum som ska bli mitt. Känner mig lite som en praktikant som inte riktigt vet vad hon ska göra. Nästa vecka lär det bli annorlunda. Hoppas jag.

Idag har jag botaniserat lite i Outlook. Inget program som jag är van att använda. Ska också börja lära mig hitta på landstingets intranät. Jodå, jag har "gjort något" idag. Jag har haft en sittning med en av tjänstemännen på RUA inför onsdagens sammanträde med UKD. Det första sammanträdet som jag är ordförande på. Lite pirrigt.

Inga kommentarer: