måndag, mars 19, 2007

Omgång 7 av slutspels-DT

Det var riktigt nervöst hemma i soffan igår när sjunde omgången spelades. Men det gick ju vägen till slut. Puh. En riktig kämpainsats! Glad över både HV:s seger och att det var "mina" spelare som gjorde mål.

Tack och lov att det är Canal Plus som sänder hockeyslutspelet. Hemska tanke om man tvingats höra Lindeborg kommentera matcherna. Nu njuter jag av Niklas Holmgrens engagemang istället.

Vi är också tacksamma för att matchen inte började kl.19, eftersom blåsten gjorde så att vi inte kunde se ett antal kanaler vid 20.30-tiden. Canal Plus Sport 1 var en av de kanaler som försvann.

Topp tre i Kristdemokraternas liga efter sju omgångar:
1. Andreas Sturesson 388 p
2. Jakob Forssmed 365 p
3. Mia Frisk 364 p

Tack vare Kauppila är jag med i matchen igen. Min chansning att behålla alla mina HV-spelare var ett risktagande, men det höll. Idag får man köpa Sportbladet för att få en transfernyckel...

Inga kommentarer: