söndag, mars 16, 2008

Thordar is back in town

Söndagar är mina ångestdagar. Varför vet jag inte. Men jag gillar inte söndagar. Idag blev det dock en glädjens dag. Thordarson är tillbaka för att spela i den vackra vita tröjan. Vilken underbar nyhet! Thordarson har en stor plats i mitt hjärta. Han betyder enormt mycket för laget med sin inställning, hårdhet och slit. Det har varit så tydligt under de träningsmatcher jag sett att en spelartyp som Thordar har saknats.

Ryktet om Thordarson dök upp på Gopeking igår, men jag vågade inte ta ut något i förskott. Stor lycka att det stämde. Det blir en känslosam comeback.

Kan nog bli en tur till hemtrakterna på långfredagen... Vem vill inte se Thordarson in action?

Välkommen tillbaka Thordarson!

Nu hoppas jag att även ryktet om Burkhardt stämmer. Då kan det bli riktigt roligt.

Hur kommer det sig att en liten kille på Gopeking är först med nyheten om Thordarsons återkomst? Borde inte sportredaktionerna på lokaltidningarna kunnat gräva fram det?

Inga kommentarer: