fredag, oktober 08, 2010

Jag har varit fru i 22 år

Idag firar vi bröllopsdag. Det är 22 år sedan jag blev Håkans fru. Känns stort. Och bra jobbat tycker jag! För visst har det inte alltid varit en dans på rosor i rosa skimmer a la Starlet. Men kärleken har överlevt och stärkts. Vi är verkligen ett. Vad vore jag utan H?

Var har alla åren tagit vägen?!? Det var ju inte länge sen vi träffades i Värnamo...

Ett par bilder från vår bröllopsdag hittar du här.

En låt som vi lyssnade mycket på när vi träffades är denna. När det är bröllopsdag får man vara lite nostalgisk. Eller hur?

Igår när jag kom hem från Stockholm överraskade H mig med vackra blodröda rosor, en god middag och fint vin. Vilken man jag har! Vi firar i dagarna två!

Idag har jag fått en väldigt fin gåva av min man. Det är en fin specialgjord (klassisk) guldring med tre diamanter. En diamant per barn. Barnens namn och vårt bröllopsdatum är ingraverat i ringen. Familjen betyder så mycket. Det är vi. Tillsammans.

Hoppas på att det blir 22 år till!

Inga kommentarer: