onsdag, maj 16, 2007

Aldrig mer Silvan Bygg!

Nu i Kristi Himmelsfärdshelgen kommer mina föräldrar ner för att hjälpa oss att bygga en ny altan. Jag har ordnat med hjälp att köra hem det virke som jag betalade för i måndags på Silvan Bygg i Jönköping. Allt var grönt och virket skulle plastas in och vara klart för avhämtning i eftermiddag.

Fick ett samtal från en kvinna på Silvan som berättade att det virke som jag beställt och betalat för inte finns hemma! Hur kan man då ta betalt för något som man inte har?!? OCH hur lätt är det att på en förmiddag hitta nytt virke?!? Som om jag inte har annat att sköta? Typ jobb.

Det var ju snällt av dem att ringa och tala om att virket inte finns så att inte Gunnar behövde köra in i onödan till Jönköping. Och givetvis ska jag få pengarna tillbaka. Och så fick jag rådet att ringa ett annat byggvaruhus. Tack!

Jag är inte nöjd med att bara få pengarna tillbaka. Jag vill ha kompensation. Dessutom kommer jag ALDRIG mer att handla på Silvan i Jönköping. Otroligt dåligt skött från dem.

Ja, jag är sur.

Inga kommentarer: