torsdag, maj 03, 2007

Regionalt gruppmöte och derby

Uppe tidigt för att packa ihop det jag ska ha med mig till Vårdsnäs för två dagar. Vi ska ha regionalt gruppmöte där. Det är landstingspolitiker från Jönköpings län, Östergötland, Kalmar, Kronoberg och Blekinge som samlas för förkovran, diskussion och social gemenskap. Intressanta föredrag står på programmet.

Ikväll är det derby på Parken eller som någon tidning skrev "Slaget om Norrköping". Ser fram emot den matchen. Jag bryr mig faktiskt inte om ifall Sylvia kan ställa upp med bästa tänkbara lag eller har de bästa på skadelistan. Det enda jag bryr mig om är en IFK-seger. Och det vill jag se på Parken ikväll. Känns lite ovant att inte ha med sig maken på matchen. Vet hur han tänker och det är alltid skönt att kunna prata om matchen med honom i halvtid och efteråt. Får bli per telefon istället.

Dags att göra frukost till sönerna.

Inga kommentarer: