måndag, augusti 27, 2007

Hemma - frusen, trött och sur

Varken spel eller väder värmde på Rambergsvallen idag. Dumt av mig att inte ta på strumpor. Kall både om rumpa och fötter. Får hoppas att eländet stannar vid dagens förlust...

Dottern och hennes pojkvän valde "Top model" istället för IFK. Garanterat inte lika kylslaget. När vi lämnade dem i Bergsjön vräkte regnet ner och himlen var mörkblå. Hagelskuren hade precis dragit förbi. Med tanke på hur matchen utvecklade sig var det kanske lika så bra att de inte följde med. Jag vill att IFK presenterar sig på ett bättre sätt för pojkvännen.

Vad ska man säga om matchen? Skitmatch. Allt som gick IFK:s väg i våras, går nu emot. Skitmål och inget fås längre "gratis". Tyckte spelet kändes lamt när man närmade sig motståndarnas straffområde. Det hände liksom inget. På torsdag vill jag se en seger!

Hemresan var urtrist. Maken satt och surfade hela vägen hem. Inte mycket till sällskap direkt. F ö anser jag att rv 40 ska vara motorväg hela vägen!!!

Jaså minsann, Mats Willner på NT gillar stark senap på sin korv. Det gör jag med.

Inga kommentarer: