tisdag, augusti 21, 2007

Vad hände?

Kära nån. Vad var det som hände på Parken egentligen? Vad pysslade IFK med i första halvlek? Jag hade rejält magknip när det väl var halvtid och möjlighet att pusta ut.

Sylvia var bra. Eller var det IFK som gjorde dem bra? Skit samma, IFK ska vinna en sån här match. Santos borde banne mig ha satt sina frilägen. Viktor kände jag inte alls igen. Varför är det så att IFK-supportrar alltid måste ha en hackkyckling? Det blir ganska fånigt när alla stönar eller skriker när Viktor gör ett misstag. Fanns ju fler med träben i dagens match... Och inte blir spelarna bättre av att höra dårar på läktarna som skriker att de är värdelösa. Jag trodde att IFK skulle vinna när de hade kvitterat och låg på med tyngd. Men icke.

Det var lååånga mil hem. Kändes som en förlust. Får skicka en tacksamhetens tanke till Södra som slog Bönderna.

Vad tänkte man egentligen när man lät danstjejerna springa in på plan under uppvärmingen?
Härligt med allsång, MEN det är låååångt kvar tills det blir samma känsla som när romafansen sjunger Roma, Roma, Roma.

Pausunderhållningen? Lite fånigt att stå och burna så att det blir ett stort moln av gummirök. Men det är väl så nära pyroteknik man kan komma på laglig väg idag på en arena...
Killen med motorcykeln - är Pasi Andresen (Andersen?) samma person som Pasi Louma-Äijö från Grytgöl?

Hyfsad stämning på läktarna, men det räcker liksom inte. Jag vill alltid se IFK vinna!

Inga kommentarer: