söndag, april 18, 2010

Trött och hängig

Det har varit en tuff vecka. Jag är trött och hängig. Idag har det inte gjorts många knop. Knappt det mest nödvändiga. Känner mig som en urvriden disktrasa. Mår inte bra. Pollen? Askan? Förkylning på G? Ren trötthet? Jag hoppas att det är pollen och trötthet, för jag har inte tid att vara förkyld nu.

Jag hoppades innerst inne att IFK skulle ta en poäng mot Assyriska i Södertälje idag. Det var ju sååå nära. Tyvärr är inte fotboll rättvis. Jag har kommenterat matchen här.

Nu avslutar jag söndagen med ett Romderby. Förra året var jag på plats på Stadio Olimpico. Det var en upplevelse. Tyvärr vann Lazio. Ikväll hoppas jag att Roma visar var skåpet ska stå!

Nästa vecka är det vårmöte med Länsteatrarna i Sverige. Det ska hållas i Visby. Jag är nu ombokad från flyg från Norrköping, till båt från Nynäshamn. Frågan är nu om mötet flyttas från Visby till Stockholm?

F ö är jag glad över att ha ordnat boende till Almedalsveckan. Tyvärr sommarjobbar Håkan, så jag får åka själv.

Inga kommentarer: