torsdag, november 25, 2010

Tack, jag beställer varor jag vill ha själv!

Idag blev jag uppringd av ett företag som undrade om jag hade beställt ett magnetarmband. Nej, det har jag inte. Företaget hade nämligen fått in en ofullständig beställning och ville kolla att uppgifterna stämde. Ofta är det någon som vill vara skojig alt. jävlas när de får in sådana beställningar, fick jag veta av kvinnan som ringde. Kvinnan sa att det var stor risk för att det fanns ett antal beställningar gjorda hos olika företag i mitt namn. Kul! Bara att vänta och se om någon roat sig ordentligt och gjort fler beställningar i mitt namn. Kan ju hoppas att andra företag är lika noggranna när de behandlar beställningar!

Magnetarmband?!? Ansåg beställaren att jag behövde hjälp mot stress, värk i leder, dålig sömn?

1 kommentar:

Steve sa...

När jag läser om den pågående striden inom Kd och opinionsläget så kanske ni alla skulle behöva magnetarmband. Röstmagneter i nästa val menar jag då.
För att hålla mig till ditt inlägg så kan vi konstatera att internet också har baksidor. Hedervärt av företaget som hörde av sig till dig och inte bara levererade med krav om betalning.