onsdag, maj 10, 2006

Dagens aktiviteter

Det mesta som görs nu på kansliet syftar till att lägga grunden till en bra valrörelse för att få ett så bra valresultat som möjligt. Idag har jag ägnat mig åt slutkorrektur av hushållsmaterialet, redigering av Lisbeths personvalsmaterial, besök av skolelever som hade massor med frågor, svarat på mejl från skolelever, pressinbjudan inför måndagens aktiviteter och så fortsatt planering inför valet. Med andra ord - en dag i en ombudsmans liv:-) Det är mycket på gång nu och det känns roligt att arbeta. Det fina vädret underlättar en del. Mindre roliga är mina högar på skrivbordet som jag måste ta mig tid att sortera in i pärmar...

Snart ska jag bege mig till Huskvarna för att delta i Seniorernas kampanj med våfflor & politik. Jag är ju landstingskandidat i denna valkrets...

F ö har jag beställt mitt personvalsmaterial i dag.

Inga kommentarer: