fredag, maj 26, 2006

Marknad och pajbak

Har försökt koppla av från datorn och jobb lite grann. Och det har gått sådär. Jag är så otroligt trött och vet inte riktigt var jag ska hämta krafterna. Det är så mycket som måste göras nu, både på jobbet och hemma... Inte hjälper vädret till att göra mig piggare heller...

Mattias har inte lika ont längre och det är skönt att det går åt rätt håll.

Igår blev vi förresten intervjuade av ett par killar från dotterns kyrka. De åker runt till föräldrarna till studenter i kyrkan och ställer en del frågor och det filmas. Detta ska visas på deras studentfest.

Nu ska jag alldeles strax åka in till Jönköping och Jönköpings marknad. Kristdemokraterna finns med där på Hovrättstorget. På vägen hem ska jag hämta dotterns studentklänning som varit inlämnad för pressning, samt ta en sväng förbi Maxi och köpa ingredienser för en del som ska förberedas inför studenten.

Inga kommentarer: