lördag, maj 20, 2006

Äntligen på väg hem

Sitter på tåget hem och står just nu på stationen i Snokaland. Utanför regnar det rejält. Hoppas att det inte regnar när vi ska upp hit på match imorgon.

Det ska bli skönt att komma hem och träffa make och barn. Jag har inte sett dem sen i tisdagsmorse. Saknar dem. Vilken tur att det finns mobiltelefoner! Längtar också efter bryggt te och min egen säng. I Köpenhamn köpte jag förresten choklad som man ska lägga på rostat bröd. Obegripligt att någon vill äta det. Men det var ett önskemål från yngste sonen...

Ikväll tittar vi givetvis på Eurovision Song Contest. Maken tror att Bosnien ska vinna. Jag hoppas på Carola, men tror att Litauen kan skrälla med sina fotbollskörer. Det är ju snart dags för VM... Den stora frågan är om jag kan hålla mig vaken tills det är Carolas tur?

Inga kommentarer: