måndag, maj 29, 2006

Så vackra de var!

I eftermiddags tog vi kort på balparen hemma i trädgården hos Fias kavaljer Andreas. De var så vackra! Typiskt nog fungerade inte kanslikameran (vår egen är på reparation)! Som väl var fanns det flera andra som tog kort och som har lovat att skicka bilder till mig. Solen sken och gjorde det hela ännu mer lyckat. Sen tog vi oss ner till Stora Hotellet för att vänta in balparen. När jag kom dit vid 16.30-tiden hade de första paren börjat komma och det var knökafullt vid stängslen. Trodde aldrig att jag skulle komma så nära att jag skulle få se Fia och kunna ta kort. Leden tunnades dock ur när det var dags för Fias klass (18-tiden) och jag fick mina bilder tack vare Ewas kamera. Tack! De gick där och log och visade upp sig. Så fina. Japp, jag var stolt!

Det var kul att titta på alla paren. Verkligen skiftande stilar på hår och klänningar.

Imorgon kommer bilder på dem. Hoppas de har det riktigt kul nu. Jag har ett par timmar framför mig på kansliet innan Fia vill ge sig hem från balen. Ser fram emot att höra allt om balen.

Inga kommentarer: