lördag, november 24, 2007

En månad kvar till julafton

Så här när det är precis en månad kvar till julafton är det dags att hämta lite julinspiration från ett par jultidningar. Sen är det bara att skriva listor på det som ska göras. Det är lite av en favoritstund för mig. Jag älskar att göra upp listor och planera. Sen om hälften blir gjort är en annan sak;-) I år tänkte jag vara lite duktig och planera julklappsinköpen i tid. Men du kanske redan är färdig med julklapparna?

Nu när hela huset luktar rent av såpa slår jag mig ner i mitt läsrum med en stor mugg glögg, tända ljus, avslappnande musik på stereon och så ett par jultidningar. Bredvid mig ligger ett block och en penna. Jag är redo för advents- och julplanering.

Ute är det par grader kallt och ett tunt täcke av snö. Det lackar mot jul...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter mysigt! :)