måndag, november 19, 2007

Fotbollen har en given plats i kulturprogram

Med posten i dag kom Smålands Musik och Teaters nya program för våren 2008. På sidan 29 finns en intervju med mig. Jag är ordförande för Smålands Musik och Teater sen i januari.

Tror nog att det är första gången som den vackra vita tröjan finns med i dessa sammanhang. IFK Norrköping har nog inte heller nämnts i denna programtidning tidigare.

Jag gillar ingressen till intervjun: "Säkert kan ingen annan politiker så färgstarkt beskriva hur det känns när laget med de vita tröjorna gör mål. Hon ler med hela kroppen och talar med stort engagemang om sitt IFK Norrköping."

Får se om jag får några kommentarer m a a intervjun. Vill du ha en egen programtidning för att se det stora utbudet under våren (eller läsa intervjun med mig:-)) kan du beställa den genom att skicka ett mejl till info@smot.nu

Inga kommentarer: