onsdag, januari 23, 2008

Det blev en rysare!

Hade tänkt skriva något om handbollen igår, men efter matchen var jag för sur för att det skulle vara en bra tanke att formulera mina tankar och känslor i ord.

Jag hade svårt att glädjas över oavgjort. Sverige schabblade ju bort en seger! Man ledde med 24-20 och sen havererade anfallsspelet totalt. Vad hände?!? Tack och lov fanns Svensson i målet!

Handboll ser jag faktiskt helst ensam, eftersom jag skriker en hel del. Både av glädje och ilska. Håkan la sig tidigt igår och ropade från sovrummet: "Måste du skrika så mycket?!? Det är svårt att sova." Skriken han reagerat på var Källmans två brända frilägen... Tur att han somnat ordentligt i slutet av andra halvlek!

Matchen blev en rysare. Och det är ju lite av tjusningen också...

Inga kommentarer: