lördag, april 25, 2009

Laddar inför morgondagens match

Jag kom hem från Oslo igår eftermiddag. Hade varit där sen i tisdags för konferens med Länsmusikens Samarbetsråd. Det var skönt att komma hem. Lördagen hade jag tänkt bara låta vara en rejäl slappardag. Njuta av det fina vädret och göra ingenting.

Maken och jag hade tidigare pratat lite om att åka upp på söndagens cupmatch, men i morse överraskade min käre make mig med att föreslå att vi skulle åka upp redan idag. Han förslog att vi skulle ta in på hotell och äta gott. Kan man säga nej till ett sånt förslag?!?

Snabbt bokades hotell och nu har vi ätit gott och kollar in hockey-VM. Imorgon tar vi nog en bit mat på Nya Parken före matchen. Jag har ju inte sett Nya Parken ännu. Ska bli kul. Visst vill jag att IFK ska trycka till AIK, men egentligen kvittar det. Det är inte cupen som är det viktiga i år.

Sådana här tillfällen känns som LYX! Ganska mysigt att bo på hotell i Norrköping;-)

Inga kommentarer: