lördag, maj 15, 2010

Det sista(?) inlägget är skrivet på IFK-bloggen

Det tar för mycket tid att hålla två bloggar igång. Och tid är dyrbart. Det är valår och nya uppdrag står på spel. Jag måste prioritera. Så jag har valt att avsluta min IFK-blogg. Den kommer dock att ligga kvar som ett minnesmärke över vackra IFK Norrköping.

När jag började blogga på IFK-bloggen var det januari 2007 och det var en säsong som ledde till Allsvenskt avancemang. Tyvärr blev tiden i Allsvenskan allt för kort. Nu när jag skrivit mitt sista(?) inlägg på IFK-bloggen leder IFK Norrköping Superettan och jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att bära hela vägen. IFK Norrköping hör hemma i Allsvenskan.

Jag kommer naturligtvis inte sluta att skriva personliga reflektioner och kommentarer om laget i mitt hjärta. Du kan läsa dem här, på den här bloggen. Välkommen att kommentera!

F ö gläds jag över dagens resultat. De gick helt IFK:s väg;-)

Inga kommentarer: