lördag, juli 17, 2010

Blogg i halvtid

Passar på att blogga i halvtid så att det ser ut som att jag ær upptagen. Ockuperar ju datorn i lobbyn før att kunna følja Trollhættan-IFK. Frågan ær om jag kan følja matchen hær tills slutsignalen ljuder?

Fick knyta næven och væsa ett JAAAA! nær Russel satte 1-0. Går ju inte att sitta och skrika på ett fint hotell om man vill ha datorn i fred hela matchen.

Befinner mig i Helsingør ett par dagar tillsammans med kære maken. Mysigt och trevligt att åka ivæg på tu man hand och inte ha dagarna planerade. Politiken ær bortkopplad. Nja, lite politiskt prat blir det allt. Men inget jobb. Jag ær ledig! Vælbehøvligt. Vi har strosat runt i ett soligt, varmt och charmigt Helsingør. Suttit på uteserveringar och tittat på folklivet och pratat om allt och inget. Vi har gått i affærer men det har mest blivit fønstershopping. Nær det væl gæller att handla blir vi nog trots allt lite smålændska. Det finns mååånga fina prylbutiker hær, "Miaaffærer" skulle min mamma sæga. Vi har badat i havet och i hotellets pool. Båda blir som barn nær vi ser en vattenrutschkana;-)

Dags før andra halvlek. Håll tummarna før att jag kan følja hela matchen. Føljer den via Matchen direkt på nt.se

Inga kommentarer: