tisdag, juli 27, 2010

Inte så lätt att göra en hemmagjord valfilm

Det här med att göra en hemmagjord valfilm är inte något man gör i en handvändning. Inte jag iallafall. Radio Jönköping har bett toppkandidaterna att skicka in en valfilm till deras valsajt och jag har gått och dragit på det ett tag. Idag gjorde jag dock slag i saken och tvingade maken att agera både regissör och filmare hemma i köket. Det blev några försök, innan vi lyckades få till något som var okej. Många skratt blev det. Politik är roligt!

Här kommer inte den film som är inskickad till radion, utan ett ihopklipp av några av försöken samt den filmsnutt som skickats in.

Konstaterar att videobloggande inte är något för mig. Men varmt välkommen till mitt köksbord!

3 kommentarer:

Steve sa...

Inte lätt men ändå rätt: " rätt hjälp och stöd tidigt". Bra ! But, do´nt just say it, do it.

Mia sa...

Steve, det är min ambition!

Steve sa...

Mia, jag har aldrig tvivlat på DIN ambition. Lycka till med ditt fortsatta förändringsarbete.