söndag, juli 04, 2010

Tvättmaskinen har gått varm

Idag har tvättmaskinen gått varm. Måste ju hinna tvätta och stryka de kläder som ska med till Almedalen imorgon. Mellan tvättarna har jag passat på att njuta ute i solen med en bok och sommarprogram på radion. Skönt.

En vecka i Visby kräver stora resväskan. Tyvärr har jag inte riktigt lärt mig att packa rätt än, för jag brukar alltid packa med mig för mycket som inte blir använt...

Jag har gjort upp ett seminarieschema för veckan och hoppas att seminarierna blir lika intressanta som de låter. Ska givetvis passa på att träffa en massa folk och njuta av ett sommarvackert Visby också. Saffranspannkaka och minst en saffransglass lär det bli.

Har med mig datorn och hoppas hitta tid för att kunna blogga om seminarierna och intrycken.

Kristdemokraterna har en Almedalsblogg och du hittar den här.

Inga kommentarer: