måndag, september 20, 2010

Åter till vardagen

Dagen efter och jag är tillbaka i vardagen även om mycket av dagen har ägnats åt att försöka analysera varför valet gick som det gick o s v. Distriktets verkställande utskott har sammanträtt och dragit upp riktlinjerna för hur vi ska arbeta med utvärdering av valet men också det framåtsyftande utvecklingsarbetet. Jag känner mig faktiskt revanschsugen och taggad.

När valrörelsen började hade jag bestämt mig för att inte gå upp i vikt under valkampanjen, vilket är lätt hänt med stress, oregelbundna måltider, för lite sömn och snabbmat. Noterade oförändrat läge på vågen imorse, vilket var en lättnad. Nu blir det andra bullar med fasta rutiner, mer sömn, bättre mat och tid för träning. Skönt!

Våra blommor däremot har inte mått bra av valrörelsen. Idag har jag kastat tre stycken som vissnat. Får ta fönster för fönster och byta ut döda blommor. Ett kärt pyssel.

Det blir en tidig kväll för mig. Är trött och lite småhängig. Behöver många timmars sömn inatt.

Inga kommentarer: