fredag, september 17, 2010

Hösten blir en rysare!

Trött och nöjd efter en dags kampanjande med många positiva samtal, hann jag hem ett par minuter efter avspark. Nervös slog jag mig ner i soffan för att se matchen. Kan väl säga att jag har sett IFK spela bättre matcher. Så himla trist att spelet inte fungerar när det verkligen gäller.

Rönneklev gjorde nog sin sämsta match på mycket länge. Santos som hoppade in var helt osynlig. Känns som att treårskontraktet var lite förhastat. Han har mycket kvar att bevisa! För mig är det en gåta att inte Lindskog fick hoppa in i halvtid istället för Wiklander. Det borde ha blivit mål på någon av alla IFK-hörnor.

Westberg var bäste spelare idag!

Hoppas att inte Russels knä är för illa skadat. Han behövs!

Nu är det fyra omgångar kvar och det är tight, mycket tight om de allsvenska platserna. Usch, hösten kommer att bli en rysare.

Jag bytte kanal till slutdebatten när BoIS gjorde 3-0 i slutminuterna. Som man säger "Otur i fotboll, tur i politik" Nu hoppas jag på en valseger på söndag!

Inga kommentarer: