lördag, september 25, 2010

Vilodag

Denna lördag har varit en välbehövlig vilodag för mig. Förkylningen sitter fortfarnde i, så eftervalskonferensen var inte att tänka på. Vill ju vara på tå när slutförhandlingarna av budgeten sker nästa vecka...

Denna dag har jag skrotat runt inne i myskläder. H har jobbat hela dagen. Själv har jag småplockat inne. Linneskåpet har rensats och 80-talet knackade på dörren. Hittade hemskt fula rosa-mintgröna påslakan som jag glömt att de fanns! När använde vi dem senast?!? Konstaterar att vi har många rosa och ljusblå underlakan... Dags för lite shopping!

När linneskåpet har gåtts igenom inser jag att det är dags att åka hem till mamma och mangla dukar!

Det har varit så skönt och avkopplande att skrota runt inne. Inser att sista halvåret är det mycket som har blivit eftersatt här hemma. Dags för uppryckning! Just nu är prioritet 1 att hitta ett soffbord som passar till vår chesterfieldgrupp. Tips mottages tacksamt!

Inga kommentarer: