tisdag, januari 25, 2011

Ofrivillig prenumerant

Jag har tydligen retat upp någon ordentligt. Vet inte hur jag annars ska tolka det att någon har beställt magnetarmband och ett antal tidningsprenumerationer i mitt namn. Det började i slutet av november. Sen dess har det kommit fakturor på gåvoprenumerationer (till mig själv!) som jag fått ringa och avbeställa och spärra mitt namn för prenumerationer. Det tar sin tid kan jag lova, men kundtjänsterna har varit hjälpsamma och trevliga. Idag damp det ned ytterligare en tidning med bifogad faktura i brevlådan. Den har jag inte heller beställt.

Pratade med polisen i november, men de kan inget göra. Ja, vad gör man? Väntar på att nästa tidning eller pryl kommer? Fler samtal till olika kundtjänster för att förklara situationen. Det här är inte kul.

Personen/personerna som gjort beställningarna tycks dock anse att jag behöver satsa på mitt välbefinnande... Man får väl tacka för den omtanken.

Inga kommentarer: