onsdag, augusti 10, 2005

Nytt på värvningsfronten

Äntligen lite nyheter på värvningsfronten! Som jag har väntat. Makedoniern Mile Krestev, mittfältare, anlände till Norrköping i dag för att träna med laget onsdag och torsdag. Är han den som ska ersätta Gallo?
Sydafrikanerna Siyabonga Siphika (mittfältare) och Grant Igesund (anfallare) kommer på söndag eller måndag. Enligt IFK Norrköpings officiella sajt är alla tre aktuella för spel.

Vad värre är ökar avståndet till kvalplatsen med en poäng om resultatet i ÖSK-Väsby står sig (2-0 med 15 minuter kvar att spela). Men kanske någon av de tre spelarna som gästar IFK kan blir IFK:s "frälsare"?!? Som ni märker har jag inte gett upp hoppet än!

Mest värmande orden idag på IFK-fronten står Thordàrson för i Folkbladet:
- Jag vill inte säga för mycket men man kan alltid kämpa. Det är det sista någon kan ta i från en. Att förlora är det värsta jag vet, jag önskar att fler kände så.

Inga kommentarer: