måndag, juli 03, 2006

Intressekonflikt - fotboll eller politik?

Ikväll är det en liten intressekonflikt för mig. Vet inte riktigt om jag ska välja att se Göran Hägglunds tal i Almedalen på Svt24 eller om jag ska följa liverapporteringen på svenskfotboll.se och matchen mellan Qviding - IFK Norrköping. Har ingen datauppkoppling där vi har en tv. Kanske får välja att lyssna på Hägglunds tal via webbradion och på så vi slå två flugor i en smäll...

Maken har åkt till Stadsparksvallen för att se Södra mot Ljungskile. Kan man hoppas på att Södra tar poäng mot Ljungskile? Jag har än en gång fått en biljett från Säfvars tobak. Trevliga killar där.

F ö hoppas jag att det inte blir något bottennapp á la ÖSK på Torpavallen. Törs inte ens tippa ikväll. Lag som Qviding är alltid svåra att möta...

Inga kommentarer: