torsdag, april 26, 2007

Dans istället för fotboll

Oftast försöker jag att hålla kalendern ren när IFK Norrköping spelar, men det är inte alltid det lyckas. Ikväll är ett sånt tillfälle. Det är invigning av Dansfesten '07 i Jönköping och som ordförande i Landstingets Utbildnings- och kulturdelegation är jag inbjuden till den. Invigningen börjar 19.30 med en dansföreställning och därefter är det mingel. Detta innebär att jag svävar i total ovisshet mellan 19.25 och 21.00 om hur det går i matchen. Hm. Känns inte bra.

Ikväll hoppas jag att det blir lite mål. Att man inte bränner så många lägen. Dags för Santos att näta.

Ikväll ska "Thordarsons förbannelse" brytas, för det enda som gäller är seger.

Gissa om jag kommer att försöka smita undan i ett hörn vid minglet för att kolla om maken messat resultat...

Inga kommentarer: