torsdag, april 12, 2007

Johnnie och Mattias - kom hit!

Har gått och funderat och varit avundssjuk hela dagen. På vad? Jo, alla kändisar som får sina hem omgjorda av Roomservice! Igår råkade jag slå på tv:n när de gjorde om Martin Stenmarcks kök. Wow, vilket kök det blev! Vilken lyx att det kommer hantverkare och fixar till allt. Inte nog med det, de får nya möbler och inredning också. Jag vill också att Johnnie och Mattias ska komma hem till mig och fixa i ordning lite. Varför kan de inte göra en Roomservice-serie där de gör om hemma hos lokalpolitiker? Jag anmäler mig genast!

Jag skulle vilja få något av följande rum omgjort:
1. Vårt rosa badrum med en golvlutning som gör att man måste skrapa upp en kubikmeter vatten varje gång man duschar. Vill gärna ha lite spa-känsla där med ett härligt badkar.
2. Vår blå hall som är så mörk och tråkig. En hall ska ju vara ljus och välkomnande.
3. Vardagsrummet med sitt slitna parkettgolv och tråkiga tapeter.

Sen får gärna Martin Timell ta en sväng förbi vårt hus och fixa till vår yttertrapp. Plattorna lossnar...

Inga kommentarer: