fredag, oktober 26, 2007

Hemma ett par timmar

Tack och lov att jag hann med flyget till Jönköping. Hade enligt tidtabell 25 minunter på mig mellan flygen, det blev 15 minuter. Språngmarsch mellan terminal 4 och 3 på Arlanda. Därefter trängde jag mig (på ett artigt sätt) i kön vid säkerhetskontrollen. Där börjde det dock pipa när jag passerade "bågen". Märkligt! Det pep inte i Luleå...

På planet hem fanns ett par kollegor till mig, Hägglund och Attefall. Blev lite småsnack när vi kom till Axamo. Hägglund ville slå vad om att det bara blir ett år i Allsvenskan för IFK Norrköping...

Sista dagen i Luleå på LTS höstmöte blev mycket diskussion om framtiden. Vad innebär det för länsteatrarna om det blir regionkommuner? Kulturutredningen? Jag presenterade kort arbetet med Freja Musikteater och fick väldigt positiv respons.

Imorgon bär det av till Degerfors och Norrköping. Då ska vi fira det allsvenska avancemanget. Härligt! Detta tillfälle har jag längtat efter i fem år!

Vem som röstas ut ikväll från Idol? Evelina eller Sam. Bäst var Andreas.

Inga kommentarer: