lördag, januari 24, 2009

Bowlingkamp


Daniel in action

I eftermiddags tog vi oss en tur in till Jönköping för en bowlingkamp. Vem skulle vara bäst i Familjen Frisk? Glöm det där att det bara är på skoj. Det finns inte. Iallafall inte för mig. Jag har nog aldrig låtit något av våra barn vinna i spel...

Första serien vann jag. Andra serien vann Daniel och han vann totalt efter två serier. Vi hann bara fyra omgångar i den tredje serien och hade vi spelat färdigt den hade det inte varit omöjligt att jag kammat hem segern. För det såg onekligen bra ut. Vem som kom sist? Håkan. Han menade att han inte hittade rätt klot;-)

Förloraren fick bjuda övriga på glass. Vi tackar för den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klot som inte passade och banor som var under all kritik gjorde att jag inte hittade inspirationen.

Mia sa...

Hahaha