onsdag, januari 14, 2009

Porträtt i JP

I måndags skrev jag om att JP intervjuat mig för ett "födelsedagsporträtt". Det publicerades idag och det var lite nervöst innan jag vågade öppna tidningen som maken lagt bredvid mig i sängen. Men det var ingen fara. En väldigt trevlig artikel och bilden var mycket bättre än jag vågat hoppas. T o m maken tyckte det, då är det bra;-)


Kan väl säga att det var ganska många som läst tidningen när jag kom till kansliet i morse;-) Har fått en kommentar om att "det är ju synd att det är så långt kvar till valet, för det var en väldigt bra artikel om dig". Ja, mina föräldrar hade inte riktigt koll på det där med valår;-) Eller de kanske hade det, för när jag blev till var det treåriga mandatperioder...

Ikväll firar vi med god mat och Roma på tv:n. I påsk åker Håkan och jag till Rom för romderby, min födelsedagspresent från familjen!

Kan tyvärr inte länka till artikeln i JP, eftersom JP inte har någon nätupplaga.

Inga kommentarer: