måndag, januari 19, 2009

Nu är firandet över

Det har varit en trevlig vecka med födelsedagsfirande veckan lång. I lördags var det "80-årskalas" i Svärtinge. Min svåger passerade nämligen 40-strecket dagen före mig, så vi slog ihop våra kalas med släkten. Det var väldigt trevligt.

Så många fina presenter och gratulationer från släkt, vänner och kollegor. TACK! Jag kan se ett litet tema på presenterna; smycken, upplevelser och njutfulla stunder i vårt framtida badkar. Jag har en korg full av badoljor, badskum, badbomber mm samt en stor kandelaber som bara väntar på att få flytta in i vårt badrum. Själv väntar jag på slutpriset från hantverkarna innan vi bestämmer vem som ska få sköta renoveringen.
Idag var det vardag igen och dagen har ägnats åt planering av kommande möten, besvarande av mejl och att skriva insändarsvar.
När jag kom hem stod det en påse i hallen med ett paket. Sonen hade tagit in påsen från trappen. Det var till mig. En fin småländsk smidesljusstake. Vilken trevlig överraskning!
Förresten är det inte så lätt att trampa på motionscykeln när tårarna rinner till Grey's Anatomy...

Inga kommentarer: