måndag, januari 12, 2009

En trevlig måndag

Dagen började med lite yoghurt, ägg, te och JP samt en sista check så att allt var med inför övernattningen i Stockholm.

119:n in till Landstingets kansli för en intervju med JP som ska göra ett porträtt m a a min 40-årsdag. Ska bli intressant att se vad det står i artikeln för vi pratade om politik, fotboll, familj, blogg, fritidsintressen, framtid mm. Än mer intressant ska det bli att se vilken bild det blev för fotografen ville att jag skulle nicka min fina IFK-boll. Hur ser man ut när man nickar en boll?

Bilfärd till Stockholm för mingel på Svensk Scenkonst. En trevlig traditiion och tid för små samtal. Tackar särskilt för den fina sången som togs upp av Östgötateaterns VD, även om mina kinder var blossande röda...

Därefter begav jag mig till Aquavit för att träffa Hannah & Camilla. Alltid lika trevligt att ses! Inte blev det mindre trevligt av att de uppvaktade mig i förväg. En helt perfekt present och något jag verkligen önskat mig till mitt badrum som ska renoveras. TACK!!! Jag kommer att njuta! Över en ceasarsallad planerade vi vår gemensamma resa för att fira att vi tillsammans fyller 100 år i år. Ser fram emot den resan.

Nu sitter jag i sängen på hotellet. Imorgon går jag upp lite extra tidigt för att hinna njuta av badkaret på rummet;-) God Natt!

Inga kommentarer: