lördag, april 01, 2006

Festmiddag

Åter på hotellet efter festmiddag på Folkets Hus i Falun. Maten var ljuvligt god, speciellt såsen (bearnaisesås med naturell yoghurt), tunnbrödsrullarna med rökt korv och svamppajen med prästost. Mums! Jag avtackades för min tid i förbundsstyrelsen med ett fint tal av Désirée och Jane Fondas biografi "Mitt liv så här långt". Javisst, var det allsång med Kenny på dragspel även på middagen.

Här är några bilder från festmiddagen. Ber om ursäkt för att de är lite mörka, men hoppas att ni ser ändå.
Kören "Audience" inledde med sånger på hebreiska och lite andlig spis. Vacker sång, men passade kanske bättre på ett söndagsförmiddagsmöte...
Katarina Gustavssom fick utmärkelsen som Årets kristdemokratiska kvinna för sitt engagemang för utsatta kvinnor och flickor och för att hon bidragit till att göra Kristdemokratiska Kvinnoförbundet till en stark politisk röst i Dalarna.
Kvällen avrundades med att "En skruv lös" underhöll med musik (fiol, gitarr, ståbas och trombon). Deras uppträdande slutade med ringdans.
Till sist, vill jag tacka mitt sällskap vid bordet för en trevlig kväll!

Inga kommentarer: