måndag, april 10, 2006

I brist på annat...

...får jag nöja mig med Djurgården-Hammarby på tv ikväll. Och det är inte fy skam. Börjar få lite fotbollsabstinens nu. Vad jag menar med "annat" i rubriken är givetvis Superettan. Nu är det bara en vecka kvar till IFK Norrköping premiärspelar borta mot Assyriska. Vill det sig väl kan jag se denna match på plats för jag ska nämligen upp till Stockholm på Äldreriksdag då. Avståndet till Södertälje är ju inte så långt...

Nu är det snart dags att ta plats i soffan. Tänkte försöka skriva "Signerat" till veckans Kristdemokraten samtidigt. Vad den ska handla om får du läsa i tidningen på fredag. Jag har även förmånen att skriva ledaren denna vecka och har ännu inte riktigt bestämt vad jag ska skriva om. Texten ska lämnas in i imorgon. Gott om tid alltså:-)

Tippar att Hammarby vinner med 2-1 ikväll. Eller vad säger du, Robert?

Inga kommentarer: