söndag, juli 01, 2007

HEMMA!!!


Det var en lååååång bussresa hem igår. Men som väl var kunde jag med hjälp av John Blund och musik i öronen sova bort många timmar. Skönt. Mina resekamrater hade dock roat sig på min bekostnad p g a att jag sov med öppen mun. Dock inga snarkningar. Min sköna sömn är förevigad på bild. Vem tänker på att se bra ut när de sover?!?

Vi anlände till Jönköping vid 01.30-tiden. Väl hemma i Tenhult blev det att krama om dottern och yngsta sonen som satt vid var sin dator. Maken sov. Tog en macka och kröp ner i min sköna säng och somnade snabbt om. Garanterat mycket skönare än att sova i en buss!

Söndagförmiddag och jag känner mig helt manglad trots att jag har sovit ganska mycket. Solen skiner, så det blir nog slappande på altanen idag med en bok. Orkar jag ska jag packa upp min väska. Det tar på krafterna att vara rikstingsombud.

Nu har min semester börjat! Härligt!

Inga kommentarer: