måndag, juli 30, 2007

Härlig seger!

Det borde banne mig delas ut en tapperhetsmedalj till oss alla som sitter och följer IFK via nätet. Det är en plåga! En plåga som tar på både hjärta och nerver (och jag som är landstingspolitiker!). Man har ingen aning om hur matchen ser ut eller hur farliga lägena är. Man får förlita sig till matchrapporterna som inte säger så vidare mycket. Puh, Och vad sakta matchuret går!

Lite sur över att maken fick se vinsten.

Tabellen ger lite sveda för denna värk: Det lär med andra ord smälla på rejält på Vallen på måndag. Hoppas att jag är piggare då. Det är första dagen tillbaka på jobbet. Men jag har varit på Vallen de senaste åren och vill gärna se länsderbyt live.

Jag var mer eller mindre helt övertygad om att det skulle bli stryk för tredje matchen i rad. Men Thordarson ville annat. Jag är lycklig! 15 poäng ner till Bönderna är inte illa!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på Birro i Karlavagnen.

Jag somnar som en lycklig kvinna!

1 kommentar:

Robert sa...

Tabellen ser ju riktigt bra ut. Nu gäller det bara att hålla i hösten ut.